Black screen bug, citra MMJ

Citra mmj version b1a976b3c
Pokemon ultra sun v1.2

esse erro da em maioria dos jogos :confused: no citra oficial na Playstore roda…porém quero jogar no MMJ pois tenho como ativar cheat de 30/60 fps me ajudem ;-;

this error in most games: / in the official citra on the Playstore wheel … however I want to play in MMJ because I have the ability to activate 30/60 fps cheat help me; -;

In order for us to provide better support, we need to see the log generated by Citra. This guide will walk you through how you can obtain the log file: How to Upload the Log File.

This is an English only forum, please do not post in any other language. If you are not a native English speaker and are using a translator to assist, you may write your post in your own language as long as you provide the text of the automatic translation in the post.

Este é um fórum apenas em inglês, por favor não escreva em nenhuma outra língua. Se não for falante nativo de inglês e estiver a utilizar um tradutor para ajudar, pode escrever o seu post na sua própria língua, desde que forneça o texto da tradução automática no post.

We do not support unofficial builds.

citra_log.txt (32.8 KB)

citra_log.txt.old.txt (35.1 KB)
1