Problem when i try to load a game

When opening a game, the emulator closes automatically and then the file “citra qt” ceases to exist and is not in the bin or anywhere.

Then, when I cancel and try to install again in the same folder, it says “access is denied” and only charges up to 37%. I’ve tried it several times and it keeps happening. Help please :frowning:

In order for us to provide better support, we need to see the log generated by Citra. This guide will walk you through how you can obtain the log file: How to Upload the Log File.

Deberías subir el log, ademas, no si leíste las reglas pero el foro es solo ingles, osea, solo te darán soporte en ingles bro xD

1 Like

Puedo intentar ayudarte por mensaje, pero deberías editar el post, y traducirlo al ingles, o te lo van a borrar

1 Like

Eso es un poco racista no??
Y gracias, ahí lo cambié y acabo de crearme la cuenta

No creo bro, digo, soy mexicano xd y mi lengua materna es el español, pero ya sabes, el ingles es universal y este al ser un foro anglosajon, es obligatorio el ingles, ademas los bots que hay solo entienden ingles, igual la mayoria(si no es que todos) los moderadores de este foro.

This is a English only forum. Please use English here. You can use a automatic translation if needed.

Este es un foro solo en inglés. Por favor usa el inglés aquí. Puede utilizar una traducción automática si es necesario.

Disable your antivirus (including Windows Defender) & run the installer as administrator.

Deshabilite su antivirus (incluido Windows Defender) y ejecute el instalador como administrador.

1 Like