Solo se carga el sonido pero no se ve nada

Issue:
Enter a description of your issue here, in full detail.
buenas noches
es la primera vez que comento aqui y a la vez no se si aqui es donde pueda decir esto pero a alguien mas le pasa que al momento de iniciar una rom (en mi caso pokemon x, pokemon zafiro alfa, pokemon luna, pokemon ultra sol) se empieza a cargar la rom y al iniciar se escucha el sonido pero no se ve nada?
me lleva ocurriendo desde hace dias y hasta con configuracion default sigue igual
alguien podria decirme por favor como solucionar esto
gracias

System Information

• Operating System:
  • CPU:
  • GPU:
  • Citra Version (found in title bar):
  • Game:
  • Screenshot of Issue (include the full Citra window including titlebar):

Diagnostic Log
Upload your log file as an attachment by dragging & dropping.

In order to save a copy of the log, follow this guide:
https://community.citra-emu.org/t/how-to-upload-the-log-file/296
citra_log.txt (5.9 KB)

In order for us to provide better support, we need to see the log generated by Citra. This guide will walk you through how you can obtain the log file: How to Upload the Log File.

I did not find anything wrong in your log file. Please wait for a moderator to assist.

esto es para ingleses, pero creo que tu procesador y grafica son muy viejas o poco potentes para el juego
intenta buscar una guia de configuracion para configurar citra a ver si funciona

pues esta raro por que mi laptop es nueva y en un principio no tenia ningún error hasta hace poco que me pidió actualizar citra pero gracias

This is an English only forum, please do not post in any other language. If you are not a native English speaker and are using a translator to assist, you may write your post in your own language as long as you provide the text of the automatic translation in the post.

how automatic translation?

You can use a good online translator for that, like DeepL: DeepL Translate: The world's most accurate translator

Its pretty good at translating the languages it supports, especially on the grammar end. Its not really comparable to google translate in that regard.

Automatic translation:
Es bastante bueno en la traducción de los idiomas que soporta, especialmente en la parte gramatical. No es realmente comparable a Google Translate en ese sentido.

^ As you can see, its pretty decent :slight_smile:

I understood more or less but already
Thank you