Solucion sd en pokemon ultra sol

jugando pokemon ultra sol me pide hacer una foto pero al querer hacerla me sale un mensaje que dice que no se leyo la targeta sd y reinicie el juego. ¿como soluciono el problema de la sd?

1 Like

In order for us to provide better support, we need to see the log generated by Citra. This guide will walk you through how you can obtain the log file: How to Upload the Log File.

sigue sin funcionar me sigue diciendo que no lee sd

This is an English only forum, please do not post in any other language. If you are not a native English speaker and are using a translator to assist, you may write your post in your own language as long as you provide the text of the automatic translation in the post.

Este es un foro solo en inglés, por favor no publique en ningún otro idioma. Si no es un hablante nativo de inglés y está utilizando un traductor para ayudarlo, puede escribir su publicación en su propio idioma siempre que proporcione el texto de la traducción automática en la publicación.

Yo también tengo el mismo problema pero con Pokémon luna, ya se encontró una solución?

Read the comment above yours. This is an English only forum. Do not post in any other langauge unless you also provide an English translation to go along with it.

I had a problem with citra when I want to start the game of pokemon ultrasol I get that I can’t read the sd card and it asks me to restart the game and try again I do that and it still doesn’t work, what do I do?

In order for us to provide better support, we need to see the log generated by citra, . This guide will walk you through how you can obtain the log file: How to Upload the Log File

Can you upload a screenshot of the issue as well as a log file?

How to Upload the Log File